raziye-78 offf ek gıdaya başladığımızdan beri aynı..kendimce söyle yöntemler geliştirdim .eline oynayacağı oyuncak telefon saat tablet veriyorum onların tuşlarına basarken müzik dinlerken ben kaşıkları tıkıştırıyorum ağzına.bazen de kaşığı azıcık doldurup kendi eliyle ağzına götürmeye çalışıyorum oyun sanıp açıyor ağzını.bir de doğrayıp eliyle kendi yesin diye bekliyorum(bazen yiyor bazen de yerden topluyorum yediklerini)😂