Babyarask bende normal doğum yaptım benimki de çok aşırı dökülüyo çok sinir bozucu oluyo ama sezaryen veya normal doğumla alakası yok doğum yaptığımız için vitamin kaybediyoruz bol bol vitamin alman lazım kan değerini ölçtürüp değerlerine baktırabilirsin birde duşa girmeden yarım saat önce saç diplerine hakiki zeytinyağı sür yarım saat bekle etkisini görürsün daha sağlıklı olur saçlarınız ben böyle biraz rahatladım