Deletedmom737383 alptoyyy Yaaa ben Arden’e gönderiyorummm hep🥰 Sma lı arkadaşımın çocuğunu bitirdik şimdi ardene umut oluyorlar paylaşarak bizde ondan görüp yolluyoruz hep inşAllah şifasını bulur inşAllah o da kavuşur ilacınA yavrum benim
Kubrasolmmaz alptoyyy çok üzülüyorum elimden geldiğince destek oluyorum bebişler hayata 1-0 geriden başlıyor ama biz destek olup onların eşitlenmesene yardımcı olabiliriz 😞
Yusufagahinannesi İnşallah bi an önce deva olunur, bütün bebeklerimize. Hiç biri acı çekmesin, devası varken ağlamasınlar. Rabbim kimseye evlat acısı yaşatmasın
AngelMotherr alptoyyy ah yavrum benim yaaaaaaaaaaaa Allahim isyan etmek değil ama neden bebekler 😔😔😔😔😔😔😔 ne acılar yaşıyorlar allahim biz kimiz’ki senden daha çok aciyalim yarabbimmmmmmm
Egelim Kilo almaması için aç bırakılıyor yavrum ah çok üzücü çok :/ Lütfen gören herkes desteğiniz esirgemesin, bugün 10 lira ile bir otobüse bile binemiyoruz artık ama bu bebeğimizi kurtarabiliriz, 10 liradan kimse ne olur demesin 🌸