Munevver53 Merhaba anneler karantinadan cikttik 4 gun oldu karantinadan cikali bugun kizm bu sabah aniden atesi cikti dusup cikiyo bu koviddin etkisimi
Gizemblbl Ya canım bizim de öyle oldu karantina bitti bittiği günün ertesi günü tekrar ateşlendi boğazlarına vurmuş yavrumun ondan.
Munevver53 Gizemblbl aa cidden de oyle bogazlari kizarmis kiziminda ondanmi oldu bogaz agrisi ates yaparmi , ay allah senden razi olsun yemin ederim gece gece cok darlandim acaba diyorum mutasyonami ugradik die darlandik durduk