Merhabalar 🌼 Benim bebeğim de 3 ay 11 günlük oldu bugün. Bu ay gereği ellerini keşfettikleri için ve tükürük salgıları geliştiği için elleri hep ağızlarında ve ne bulsalar ağızlarına götürüyorlar. Ben eline sürekli şu hışırtılı kitaplardan veriyorum dikkatini çok çekiyor ve onunla oynuyor. Yine kendim sürekli göz teması kurarak konuşuyorum yada hikaye okuyorum ona da sayfaları göstererek inanın anlıyorlar ilgilendiğimizi. Bide ana kucağına yatırıp yukarıdan oyuncaklar sarkitiuorum onlarla kendisi oynuyor ellerini kaldırarak. Yüz üstü yatırıp karşısına ayna koyun onu da çok seviyor. Hatta kucağıma alıp aynaya tutuyorum çok güzel konuşuyor gülüyor kendi kendine. Umarım sağlıkla büyürler 🌼