Hulde Norveckizi ayyy son ayımda yakalandım çok kötüydü😵 ama Krem ve fitil kullandıktan sonra geçti doğumdan sonra tekrarlaması geçmiş olsun
ak1905 Norveckizi Evet. Bekarken ameliyat oldum iki gebelikte ye basur tekrar oldu doğumdan sonra geçti