HelenDefne06 Bu durumla karşılaşan var mı normal midir dün asi oldu ateşi çıkmadı şükür diğer aşıları da oldu ama fazla uyku hali var ve bugün yeşil sıvı bir kaka yapmış tekrar ederse hastaneye götürmeyi düşünüyorum şimdiden gitmeli miyim
Neslihan-55 HelenDefne06 hiç hatırlamıyorum ama olmadı sanırım olsa hastaneye götürürdüm sanırım kakasını takip edin tekrar olursa hastaneye götürün aşı ağır gelmiş olabilir belki
Ss1aa HelenDefne06 şekil kakanın aşıdan olduğunu sanmıyorum . Benim kızım nerdeyse 2 ay boyunca yeşil kaka yaptı doktora götürdüm ateşi halsizliği huysuzluğu olmadığı sürece rengine çok takılmayın dedi .
Zeynp003 HelenDefne06 mama kullanıyorsa ondan olmuş olabilir.asidan olacağını düşünmüyorum benim oğlum dört yaşında hiç öyle görmedim eğer mama değilse de usuturse de yeşil yapıyor yada siz emziriyorsanız.cok.soguk yiyo içerseniz o da yapar
HelenDefne06 Neslihan-55 neden üç asi birden yapıyorlar anlamıyorum rica ettim diğerlerini bir iki gün yapalım diye kabulde etmiyorlar götüreceğim yarın teşekkür ederim 🙏
HelenDefne06 Ss1aa ilk kez karşılaştım ondan tedirgin oldum bende bir de böyle uyku hali fazla olunca