Dolcebabaanne Geçen post açmıştım 13 gündür adet olmuyorum silik çizgi çıkmıstı ama bugün doktora gittim ultrasonla baktı gebelşk yok alttan muayenede etti ordada görünmedi . Hamile değilim ama neden adet olmuyorum sizce?
Piko2021 Dolcebabaanne bende olmadım bu ay çoğu kişi olmamış havalardan sanırım 2 test ve 1 kan testi verdim korkudan
Dolcebabaanne fadikada yarın sağlık ocagında kan testi ver dedi . Özelde boş yere para verme dedi yarın sabah kan testi vericem ona göre ilerleyelim dedi
Dolcebabaanne 2maviboncuk Başına gelmiş biri varsa anlatabilir veya tahmin falan yürütebilir sen bilmiyosan yazma
2maviboncuk Dolcebabaanne Başıma geldi ama dr um adet söktürücü verdi bana sizin Dr unuz birşey demedi mi diye sordum neden hemen tersleme moduna geçiyorsunuz anlamıyorum yani
Alminaa06 Dolcebabaanne bende 15gun geç oldum bu ay. Hava değişimi etkiliyo olabilir tabi streste. Maydonoz kaynatıp için doğal adet söktürücü
Yavuzeyment Dolcebabaanne benim son adetim 18 ağustostu 7 defa test verdim ultrasona girdim alttan muayene oldum en son ekim 22 de 6 haftalık gebe olduğumu öğrendim
Yavuzeyment Dolcebabaanne geç döllenme dedi hatta öle hamile olduğumu bilmeyerek ilaç kullandım düşük yaptım ilk çocuğum 3 aylıkmış gerilemiş 5 haftalık gözüküyor demişti doktor sonra 1 sene geçti geç döllenme dedi doktor oyüzden bekleyin
Yavuzeyment Dolcebabaanne yok vucudumda kabarmalar vardı testlerde negatif çıktı diye kortizon antibiyotikler ağrı kesiciler verdiler ilacın bittiği gün testte pozitif çıktı o gecesi kanamam başladı sabahında düşük yaptım doktor seni zehirleyebilir en az 3 ay hastanede yatman gerekiyor demişti gidemeden düştü oyüzden bekleyin tam emin olmadan bişey kullanmayın
Yavuzeyment Dolcebabaanne şimdide 2 ay sonra 1 bucuk aylık hamile olduğumu öğrenmiştim şuan 8 günlük oğlum yanımda yatıyor kadın doğuma gidin detaylı tarama yapıyor benim rahim kalınlaşmış dedi doktor neden olur dedim ya adet görmezsen yada hamileysen dedi parol bile kullanmadım hamileliğim boyunca