Mervecim87 Merhabalar evlenmeden once 6 ay kullandim evlendikten sonra da 3 ay kullandim ama kendimi iyi hissetmeye başlayınca bıraktım. her kiside ayni etkiyi gostermez ama bünye ile de alakalı. Ben de ilk 2 hafta kullanirken cok fazla uyku hali sersemlik yaptı yüzümde sivilce çıkardı. Kilo aldırdı ama sonrasinda o uyku hali geçti sivilceler dudaklarimdaki yaralar geçti kilo vermeye basladim normale döndüm sersemlik ilk 1 ay devam etti. Sonrasinda kendimi daha rahat sakin dingin hissetmeye başladım ani parlamalarim anlık sinirlilik hallerim geçti. Kafamdaki kuruntular vs bunlarda azaldi bende etkileri bu şekilde oldu. Tabi ilac tek basina etkili değil kesinlikle bu ilaclari kullanirken sizde kendinizi teskin etmelisiniz yani ilac kullaniyorum evet ama kendimi toplayip bu ilaca ihtiyacım kalmayacak şeklinde telkinlerde de bulunmasilisiniz ben bu şekilde duzeldim çok şükür. Ki bebegim cok zorladi beni hala da cok zorlanıyorum ama ilaca donmedim mesela o günleri hatirlayip kendimi sakinlestirmeye calisiyorum ilac kullanmanin bir olumlu yönu de bu