Sedaminel41 oğlum 6 aylıkken başladı atakları acilde hep prednol veriliyormuş tanı konulmadığı için bilemiyordum ozamanlar. Ama çocugumun atakları sıklaşınca araştırarak ve birçok anneyle konusarak öğrendim. Bir ara işler çığrından çıktı 3 haftaya bir ateşlenip 10 gün toparlanmasıyla uğraşıyordum. Dediğin gibi çok çok zor günlerdi
Şuan oğlum 3 yaşında ama 6. Ayındam beri ne günler geçirdim bana sor. Şuan sürekli kusan iştahsız gelişimi alt seviyede bir çocuk olarak kaldı malesef. Yaza bende bademciğini aldırmayı düşünüyorum ama antibiyotik ve kortizon kullanmayı bıraktık buna şükrediyorum. Rabbim bu süreçteki çocuk ve annelere yardım etsin. O çaresizliği çok iyi bilirim