Ahmetinannesi668 evet kurdeşen enzimleri yükseltiyor. Bebeğinizin bir besinden kaynaklı olabilir urtikeri en son neler yedi mesela ek gıda aliyorsa, erik, domates, çilek, fıstık ya da çikolata yemiş miydi o da bunların histamin salgısı yüksek cunku.
Yani o kabarcıklar her gün başka bir yerde çıkıp söner kaşıntı yapar ve ateste yapıyor, yüzüne çıkarsa kabarcıklar acile mutlaka gidin, çünkü ağız dil boğaz buralara kadar da çıkabiliyor.