Fubihan bize doktorumuz hastalığı terle atarlar demişti bu yüzden o pis ter vücutta kalmasın diye günde 1 yıkardım doktpr öyle söyleyince aklıma biz büyükler bile grip olduğumuzda terlemeye yatarız toparlanalım diye baya doğru diyordu o yüzden şampuansız bile şöyle güzelce banyoda yıkar terini arındırırdın hemen banyodan çıkarmadan kurular giydirir kurutma makinesiylede iyice kuruturdum çıkarırdım bir sıkıntı yaşamadım çok şükür 🙏🏻