Miranbaby22 benimde öyle oluyordu bir kutu mamam öyle çöp oldu baktım olacak gibi değil şmdi boş biberonun ucunu agzına tutuyom emerse acıktıgını anlıyorum ona göre yapıyorum çok miktarda yapmıyom bitirirse hala istedğini anlıyorum mamayı yaptıktan sonra agzı değdiyse az bile emmiş olsa bile 1 saati geçirirse döküyom