Merhaba kızlar, hamilelikten bu yana devam eden bi diş ağrım var. Dişimin bir kısmı kırık doktora gitmedim hiç çünkü o zaman hamileydim şuan da emziriyorum. Size sorum şu ki emzirirken diş yaptıranınız oldu mu yani yapıyorlar mı dolgu veya kanal tedavisi. Lütfen yapılsın çünkü dayanamıyorum bugün inanılmaz arttı diş ağrım ne yapacağımı şaşırdım.