Bebeğim 4 ay 28günlük, biberon almıyor. Sadece anne sütü ile besleniyor. Kilo alımı az olduğu için doktorumuz tadımlara başlattı. Yoğurt ve mevsim meyvelerin suyundan veriyorum. Kaşık mama olarakta hıpp yulaflı kullanıyorum. Bu süreçte neler kilo aldırır ? Böyle durum yaşayan var mı?