Merhaba arkadaşlar, oğlum 16 aylık bebekliğinden beri tombul bir bebekti kilosu hala iyi çok şükür ama durum şu ki bizde çok uzun zamandır iştahsızlık var mama sandalyesinde oturmuyor ayakta gezerek yiyor eğer bişey yiyorsa ağzında tutma huyu var tutuyor tutuyor ya ağzından atıyor ya yutuyor koltuklarım halılarım asla temiz kalmıyor bu huyu yüzden mesela muz yiyor Çorba eğer isterse içiyor yulaf yiyor çocuğa ne yediricem ne yapıcam bilmiyorum artık öğün saatleri tam bir işkence gibi geliyor artık bana . Adam akıllı yemek yemiyor bütün gece de emmek için kalkıyor ondan sonra