guness_ bana gore boyle 1,5 yastan sonra daha cok bir cocuktur bebek degil aslinda tam acik konusmam gerekirse 1 yas sonrasi derim. Zaten Hollandaca ve İngilizce’de o yaslar icin bebek kelimesi yerine baska kelime var. Ama tabi benim nerdeyse 2 yasinda olacak olan oglumda benim icin hala bir bebek her ne kadar artik cocuk olsada 😃