15b- geçen hafta 3.5 aylık bebeğim covid oldu bol bol emzirmeye çalıştım kendim sarımsak çok yedim bebeğimin ateş takibini yaptım çok şükür ki ateşi çok çıkmadı çıksaydı calpol vercektim doktorum da emzir ve d vitamini kullan dedi öksürük çok artarsa doktora gidin dedi biz hafif atlattık bol enzirmeye çalisin