Hanımlar iyi akşamlar oğluma dün bexsero olan menenjit aşısı vurdurdum doktoru 2 doz bundan 1 doz da değişik isim verdi ondan vurulacak dedi tamam dedim neyse eve geldim oglum aşırı huysuzlanmaya başladı aşı yapıyor dedim atesi çıktı bütün gece inledi yavrum bacagi cook agridi bugunde vucudunda kizarikliklar basladi huzursuzluk diz boyu bu aşıyı daha yaptirmasam olur mu ki 2 ay sonra 2.doz olacak dedi doktoru ama mafoldu çocuğum aşı hakkinda vilgisi olan varsa yazarsa sevinirim