Yasem12 Kizlar bebeğim 7 de gece uyjsuuna uyuyor normalde 11 e kadar uyurdu sonra emer geri uyurdu şimdi durup durup agliyo kucağımda uyuyo geri bırakınca 20 dk sonra tekrar uyuyo acaba bir yeri mi ağrıyo gazı mi var anlamadım bu durumu yaşayan var mı
Sedef1303 Yasem12 aynı durumdayız. Sürekli ağlama, mızmızlık, kucağımda uyuyo bırakıyorum uyanıyo. 6. Ayına girdiğimzden beri böyle. Geceleri böyle ama gündüzleri neşesi yerinde. Anlamadım ne var ben de 🫤
Ysalvatore Yasem12 beyazlaşmıştır alt damakları gün içinde elleri ağzında oluyor sürekli salyaları akıyor falan okuyun bi diş çıkartma belirtilerini belki o dönemdedir
Yasem12 Sedef1303 gündüz bizimde öyle yüzüstü yatırdım uyudu baya sonra geri dönünce uyanmalar başladı hastalık bişi olmasında bu da geçer belki