Bebeğim 6 aylık iki gündür çok ateşi var. Doktora götürdüm boğazında kızarıklık var dedi ateşi 39 du. Antibiyotik verdiler icemedi kustu. 2 tane 6 sar saat ara ile fitil verdi bugün 3. Günümüz ateşi hala 38 Lee de ılık duş ıslak bezle komplek yapıyorum. Doktoru normal olabilir dedi bebeğim biraz da zayıf küçük bir bebek yani başına gelen var mı ? Öksürük var balgamlı gibi. Bı akıl verseniz