Selamlar herkese ben altı ay önce doğum yaptım bu zamana kadar hiç saç dökülmemde yoktu altı ay boyunca ama şu son 15 gündür inanılmaz bir şekilde saçım dökülüyor ben taramaya korkar oldum elimde kalıyor saçlarım zaten çok gür saçlı bir insan değilim bu durumda ne yaptınız ne kullandınız vitamin vs tavsiyeleriniz nelerdir