Devushka süt alerjisi olan bebeklere rota yapılmıyor normalde. Benimde var bebeğimde 3 aylıkken öğrendim ama es kaza değil reaksiyonlarını doğduğundan beri gösteriyordu en sonunda süt alerjisi teşhisi kondu. 4 ayda rota aşısı yaptı doktorumuz bu aşı bebeğine zarar vermeyecek dedi ve vermedi de, ama süt alerjisi olmaya yatkın bebeklerde rotadan sonra tam belirti çıkabiliyor çünkü alerjik bebeklere dokunuyor, eğer siz bebeğinize alerjiye dair birşeyden şüphe etmiyorsanız ve herşey yolundaysa korkmanıza gerek yok