Hebelehubelee hic korkmayin. biz baska bi sey icin hastaneye gitmistik. emniyete ozel indirim varmış diye ogrendik ve baska bos gun olmadigindan ertesi gun icin aklimizda yokken bi anda sunnet ettirdik😄bende korkuyodum. oteliyodum. korkacak kadar degilmis. keske daha once ettrseydm.
bizim tumden uyutuldu. bolgeselde olabliyomus. ama doktor dediki sizin bebeginiz cok hareketli tamamen uyutsak daha iyi olur dedi. zaten dusuk doz veriliyomus. okey dedik. belli sure ac kalmasi gerekiyormuş. sabah 5 gibi mi ne kaldirip yedirdim. sonra galiba 10 civari sunnete. almislardi. sünnetten cikinca cok kisa surede uyandi. bezin icinden sunnet kulodu gydirdik biz. 2 tane aldm donusumlu gydirdim. hc gydrmeyende var. öyle daha erken saviyomus galiba. bazi doktorlar pansuman ettirtiyo bazisi ettirmiyo. kimi antibiyotkli krem veriyo kimi vermiyo. her dktorun surec farkli. 3 4 gune pipisi savdi bi seyi kalmamisti. zor gecmedi oyle. bi an. once yaptırın korkacak hcbisi yok. bunun neynden korktm dyceksiniz😄