Deletedmom737383 079aslankuzusu 22-24 derece ideal canım gündüz çok sıcak oluyorsa tshirtlü zıbın alttan ince pijama altı gibi giydirebilirsin
Atlasligunler 079aslankuzusu benim bebegim 2 ay 7 günlük klimayi acmaya korkuyorum. Ev ise 30 derece klimayi acarsam da 27 dereceye acıyorum. Evde sadece zibinla durduruyorum. Ama 25 gunlukken hala hastane cikisi giydiriyordum
damlamese1 Benim oğlumda 22 günlük. Ben sadece zıbın ve corap giydiriyorum çünkü evlerin ici sıcak oluyo cok giydirmeye gerek yok