Biz 9 ayliktan beri kullanyoruz maalesef. Yadırgamadı cunku net gordugu icn mutlu bile oldu. Smdi 13 aylik bu ara sık ckaryor. Cani sıkılırsa elnde oynyck bsy yoksa onu ckarip bukuyor atiyor. Saglm gozluk yaptrn ve bu isi ciddiye alan bi optikle beraber ilerleyin derim. Ankara icn oneride de bulunablrm. Gecms olsun. Bu arada bn basta cok uzulup aglamstim ama zamnla alisiyor insanoglu her seye