kirmizibasliklikiz_ _ipekk18 yani o zaman daha tadim asamasinda oldugumuz icin mamadan bi yarim saat sonra 1 saat sonra falan veriyordum 😊
Irmakprensesinannesi _ipekk18 siz şuan zatn tadım ayindasiniz ana öğünü anane sütü şuan 1 saat sonra tadım yapsanız yeterli öğün için 7 ayda anca başlamanız lazm
_ipekk18 kirmizibasliklikiz_ ben tattırmıyorum kalmadı tattrcak bişi 🤣 yoğurt çorbası köfte veriyorum hergün kendi avuç içi kadar köfte demişti doktorum yesin diye
kirmizibasliklikiz_ _ipekk18 masallah ben o zamanlar pek veremiyordum tadimlik aliyorlardi o yuzden bilemedim bilen biri yazar umarım 🙏🏼
_ipekk18 kirmizibasliklikiz_ olilk başkasında tattık kontrole gidince artık kendi avuç içi kadar kıyma köfte verebilirsin hergün vermeye çalış dedi veriyom bende hepsini zaten yemiyor da işte 😊 Aman hergün ne yapcam derdi oluyor düşünüyorum hep
_ipekk18 Irmakprensesinannesi az kaldı 7 ayimiza 😊🌸 valla artık meyveli yoğurt köfte erik suyu falan içiyoruz kasmıyorum çok fazla
_ipekk18 guldennnn valla biz 1 haftadır veriyoruz bir sıkıntı görmedik Şükür 😊 doktor önerisi ile başladık
Irmakprensesinannesi _ipekk18 doğrudur ama bebeginiz 1 öğünü yarım çay bardağı olmalı bağırsakları daha çok hassas dikkat edin derim
_ipekk18 Irmakprensesinannesi okadar yiyemiyor zaten kaşık ucuyla az az işte yarısı çıkıyor zaten Teşekkür ederim bilginiz için 🥰
Irmakprensesinannesi _ipekk18 bisi deil sağlıkla büyüsün bebisiniz benim kızımda 11 ay 26 günlük hızlı buyuyorlar