Nurburakbyk Mrb bebegim mama iciyor ve 1 numara kullaniyoruz 2 aylik annemden mama yapmasini istedim kardesimde burdaydi yanlislikla 4 numara mama yapmis bisey olurmu sizce😭
Zeynoko Nurburakbyk bişe olacağını sanmam midesine ağır gelirse gaz,kusma,kabızlık,ishal gibi durumlar olur en fazla yani öyle hasta edecek bir rahatsızlık vermez korkma.