Betbetbet Kızlar 4 ay önce sezeryan dogum yaptım dikis yerimin sol kısmının sisi indi ama sağ taraf hala şiş böyle olan var mı
SeninAnnenBirMelektiYavrm Betbetbet iner zamanla 40 kontrolünde doktor bir sorun görmediyse telaş etme
gmz1991 Betbetbet Betbetbet merhaba geçti mi şişlik acaba bende de var 2 ay oldu sezeryan olalı sağ taraf şiş hâlâ