Sruzgar ben 1,5 aylıkken vermeye başladım benim ikizlerim var bir sürü emzik denedim aventin emziğini tuttu bende bilmiyorum ki hangisini aldığımı elime geçen 06 ay olanını aldım hemen denedim tuttu tabi başta biraz yine istememezmiş yaptı ama sevdiler sonra hala o emzikleri kullanıyoruz 4 aylık olmak üzereyiz