Selin0735 Merhaba arkadaşlar bebeğim dokuz günlük havalar aşırı sıcak klima kullanıp kullanmama konusunda kararsız kalıyoruz bebeğim isilik gibi oldu boyun çevresi yüzü . Sizler neler yapıyorsunuz.
My_little_sunshine Selin0735 Bakımını yaptırdıysanız bebeğin olmadğı odada açın direkt gelmesin bebeğe tabii ki.
Asym33 Selin0735 Canım 25 26 derecede üstüne gelmicek şekilde çalıştırırsan hiç sorun olmaz korkma ben çıtçıtlı giydiriyorum altinada ince penye pijama giydiriyorum midesinide güzel örtuyorum bir sorun yaşamadim
Nilican Selin0735 doktorumuz sıcak soğuktan daha tehlikeli demişti biz klimayo havaya doğru üfletiyoruz doğduğundan beri de hep kullandık
Selin0735 My_little_sunshine My_little_sunshine bakımları falan yapıldı bugun açtık biraz deniyoruz 🙈