Eslem_lina Merhaba kızlar. Ben 3 ay önce doğum yaptım iki kez düzenli adet oldum şuan gecikti baya normalmi Acaba başına gelen varmı
Leyladru Eslem_lina normal canım 1 seneye kadar düzenli Adet olmama normal karşılanıyor Çünkü Rahim kendini Bir senede topluyormuş
Balyanakannesiii Eslem_lina Bu ay benim ki de 9 gün gecikti hamileyim sandım 🤦♀️ doğum sonrası 1 yıl düzensizlik normalmiş canım