Buglem29 Merhaba arkadaşlar kızım 13 aylık agizindan salyalar akıyor büyük ihtimalle dış cikaracak galiba istahida kesildi gibi uyku duzenide bozuldu. Bu dönemde ateşin 37.5 olması normal mi? Başına gelen tecrübelerini paylasabilir mi? Teşekkürler.
defnes32 Buglem29 daha 1 hafta önce bitti çok şükür kızımın ateşi bi iniyor bi çıkıyordu çok düzensizdi bizde dişten diye düşündük ama idrar yolu enfeksiyonu olmuş tam 13 aylık