Arkadaşlar 2 aylık bir bebeğim var . Kucağımda uyuyor yatağa koyunca da bir süre sonra elleriyle kendi kendini uyandırıyor. İlk başlarda bi örtüyle sadece kollarını sarıp yatırıyordum şimdi onu da istemiyor ağlıyor hemen uyanıyor. Bir tek sallanan beşiklerde uyutabiliyorum ne yapabilirim bunun için. Siz ne yapmıştınız