Ervanurun_annesi123 Merhabalar diğer postlarınızk gördüm yazmak istedim. Benim kızımda 4 aylıkken 4.5 kiloydu 1700 gr doğdu. Böbreğinde bir sorun vardı hep mücadele verdik ameliyatlar sintigrafiler vs bir gün sepsise girdi 40 derece ateşle 4 gün bir hastanede odasında elimdeki pet şişeyle eşimin kucağında hiç durmadan yıkadım yavrumu. soguk kompress işe yaramıyordu . Şişelerce yıkadım.eşim sırılsıklam, ben günlerce ayakta durmuşum. Nasıl bir kalp çarpıntısı, çaresizlik… ve bir an satürasyonu 60 lara düştü kaybediyorduk . Devamı daha da trajik. Neler neler… suan 18 aylık. 5 aylıkkken geçirdigi sepsisten sonra memeyi bıraktı, asla geri dönemdi. yardımlar aldım, olmadı. Mamayı oldum olası sevmemişti. 15 aylıkken sagıdıgım sütümde bitti. sütte mama da hayatımızdan çıktı. Suan hala fizyolojik reflüsü var. Deli gibi kusuyor. ve bir haftadıe hat safhada. O kadar zor durumdayım ki carsamba günü kızımı gastroentolojiye götürmek için şehir değiştireceğim. Böyle. Zor geçiyor biliyorum prematüre benek bakımı başlı basına çok zor . Mesela biz İlk 3 ay yanında hiç uyumamıştık eşimle dönüşümlü nöbet tutuyorduk ama bir şekilde büyüdü☺️Hatta 1 yaşında çok iyi toparlandı ama sağlık sorunları yüzünden suan 9300 gr düştü ve kızımda raporlu mamaya başlayacak ama olsun. Siz Üzülmeyin hiç. Hastanelerden de korkmayın. Diyelim ki sendromu var. Olsun. Canı sağ olsun. Yanınızda olsun. Hayati tehlikesi olmasın. Günler koşturmayla geçiyor. Bebişim 18 aylık olmuş. hala inanamıyorum . tabi kolay geçti diyemem. saçlarıma aklar doldu daha yaşım29 . Ömründe daha zor bir dönem yaşamadım. belki 5 çocuk büyütecek enerji harcadım. Dile kolay 4 ameliyat geçirdi. İnsan zamanla alışıyor. Kilosu içim hiç üzülmeyin dedim ya kızım 1 yaşında 10.5 kg çıkmıştı. Ben inanıyorum sizin bebiştr başaracak☺️💜