Meovvmeovv Eşim manda sütü getirmiş pişirip soğuduktan sonra buzdolabına kaldırdım mayalacağım ama süt resmen yoğurt olmuş kapkatı bu süt böyle mi oluyo tekrar ısıtsam bişey olur mu
Meovvmeovv Deletedmom_54 muhtemelen çok yağlı bir süt olduğu için dondu dolapta o zaman ya ben tekrar ısıtıp riske atayım bakalım :))