Kızlar saat 4 de bezini çıkardım 10 dakka da 15 dakika da bir götürdüm sonra burda bş yazı okudum sürekli ısrar etmeyin sormayın tuvalete götürmeyin yazmış tı biri
Bende bıraktık
Sonra 6 ya çeyrek kala felan annee dşye bağırdı baktım yanıma geliyor aşşa tarafını gösterdi çişi gelmiş diye düşündüm tuvalete götürdüm ilk gelmek istemedi sorna geldi yapmadan kalktık 3 dakika sonra altına yaparken gördüm kendi de eğilmiş bakıyor du sonra anneee anne dşye seslendi ağalr gibi oldu anlattım ne olması gerektiğini üstünü değiştirdim
Yine anlattım
Saad 6 da yaptı altına sonra 25 geçe yine altına yaptı
Yani ben yarım saat olmadan tuvalete mi götürmem lazım
Kaç dakka da bir tuvalete gitmemiz lazım