Saykoogg GokcenD madela aldım aşırı güzel hastane tipine çok yakın çekim gücü var ve şarjlı sadece fiyatı çok uçuk 😊
glcnklss GokcenD elindeki manuel olansa nefret ettim o üründen. Hiç kullanışlı değil düzgün sağmıyor 10 saat sürse bile belki doldurmaz biberonu çok yorucu. Ben de arıyorum düzgün bir makine bulamadım ama boş yere para verip de ziyan etmek istemiyorum 😕
Asym33 GokcenD E bebek ten aldım kendi markası çok memnunum emiş gücü çok iyi kademeleri var en düşük olanda sagiyorum güzel çekiyor