Merhabalar . Bebeğim bugün hem menenjit hem de rotavirüs aşısı oldu. Hafif ateşimiz çıktı indi. Fakat iştahında problem var . Normalde gündüzleri uyumaz ise saat başı , uyursa iki saatte bir emerdi şimdi ara uzuyor bebeğim emmek istemiyor. 3 aylık bu arada. Bunu yaşayan var mı acaba? Aşıdan mı yoksa bir iki gün önce kakasında kanlı mukus görmüştüm onunla mı alakalı anlayamadım.