caglad neden istiyosunki bebe yatmazı canım bence cok gerekli değil boşa harcama paranı derim tek basına oturtuyosun ama altı dümdüz oldugu icin cıkarması cok zor oluyor belkide canı acıyor bebişlerin benim oğlumda 1 2 defa denedim cok ağladı istemedi iyikide almamışım zaten kullanabileceğin 6 aydan sonra 8-9 aylıkken kendi kendilerine oturuyolar nasılsa