Oglum hasta oldu 2.5 yasında ama kac gun oldu doktora gideli crp cok cok hafif cıkti 14 tü buna ramen antibiotık kullandık uc gundür hala atesi cıkıyor sımdıde 39 oldu neden cıkar baska ateşki yanı ne olabılır dus aldırdım dolven vericem ama inatci ates hergun tekrarlayan ates baska neden olabılırkı