Ya lütfen akıl verin çişini geçtim artık kaka çok kötü sürekli peşindeyim kaka yapacak mı altına diye çişini lazimliga yapıyor ben götürünce ama kaka nasil cozulucek tenha köşe yerlerde bir de hiç beklemediğim anlarda yapıyor off ne zormuş bu tuvalet eğitimi sanki hiç cozulmucek gibi hissediyorum