Kızlar bebeğim 8. Ayına yeni girdi aşırı yürüme heveslisi ama emeklemedik için yere bıraktığım an çığlık kıyamet. Neyse teşvik ediyorum emeklemedik için önüne bişeyler koyuyorum onu alabilmek için ayak parmak uçlarıyla kendini ittiriyor kolunuza uzata uzata onu alıyor tabi arada durup ağlıyor falan 🙈 bu emekleme başlangıcı mı yoksa bizim kız üçkağıtçılık mı yapıyor 🤭yani bacaklarını kıvırmıyor ama ayak parmaklarıyla kendini ittiriyor