Terlikgeliyor ilk 8 aylıktı en yakın arkadaşımın kınasına gittik uzak şehirdeydi bakabilecek kimse yoktu korktum durur mu diye. salonda ilk müzik çaldığında çok ağladı sesten korktu sonra alıştı oynadı yedi içti. uyku geldiğinde bebek arabasına koydum kendi kendine uyudu uyandı zorluk çıkarmadı maşallah sakindi. daha sonra 9 aylıkkende eşimin kuzeninin nişanına gittik yine sesten korktu ama alıştı kucaktan kucağa gezdi oda eğlendi. korkmayın bizden daha çabuk adapte oluyorlar ortama ☺️ bebek arabasını alın yanınıza gerisini bebeğinize bırakın