Universite affi var imiş ben kazanmistim ama kayıt olamamistim ailevi sorunlar yüzünden.. Sanırım şuan bu af beni de kapsıyor çocukla üniversite okuyan var mı??
Birde kayıt olup zorlanirsak ne kadar süre dondurabiliyoruz? Uzaktan eğitim şansı var mı veya açıktan okunabilirmi bilgisi olan var mı acaba fikir amaçlı yazarsa sevinirim 🌸