Maviimm Lousalome aynen biz de alerjiden dolayı yaptıramadık öyle söylendi ama yaptıranlar da varmış sorun olmamış o açıdan çok üzüldüm
findiginannesi_ Melikegencall1 Ben yaptırmadım .eşim ilerde bu hastalık tekrardan olmayacağının .yada aşının tutmayacağının bi garantisi varmı dedi yaptırmadık onun için
-Deniz_ İki cocugumada yaptirdım kizima gecen hafta ben yaptım hatta.. yaptırdım cunku cok duyuyorum rotaya yakalanan ve haftalarca hastaneden cikamayan cok zor geciyormus.
Deletedmom_22 findiginannesi_ ileride rotavirüsüne tekrardan yakalansa bile hafif atlatır aşısı varsa, ama aşı olmayanlar ağır atlatıyor