Arkadaşlar bilen bilir daha önce, 2 ay önce oğlum kaynar kızartma yağı ile yandı. Şu an iyi ancak burada gördüğüm bir kaç yanık olanlara söylemek istediğim doktorun da dediği gibi ilk müdahale soğuk suya tutmak olsun. Biz bunu yaptık ve organlara inmedi şükür. Bilmeyenler vardır belki aklımızda olsun kimsenin başına yanık gelmesin inşallah 🙏🏻