Bundan 5 yıl önce büyük oğlumun kreşte 2. Yılıydı..eski öğrenciyiz diyerekten yarım gün için 700 TL veriyorduk..öğlen yemeği ikindide atıştırmalık tarzı birşeyler veriyorlardı..ekstra kırtasiye parası ödemedim diye hatırlıyorum ama etkinlik gezi falan oluyordu sıkca..bunlara ekstra para istiyorlardı..
Şimdi küçüğüm 14 aylık evdeyim ücretsiz izin kullandım ve bir sene daha kullanacağım..sonrasında bizi nasıl ve ne maliyette bir kreş zamanı bekliyor..meraklar içerisindeyim😲 fiyatlar uçmuş,herşey gibi