Alimmm44 Bazı dönemlerde bebeklerde iştahsızlık olabilir enfeksiyona bağlı da olabilirmiş başka sebeplerden de mesela benim bebeğim enfeksiyondan dolayı ateşlendi sonra iştahı kapandı bir kaç gündür bir şey yemek istemiyor çok iştahlı bir bebekti ama şu an sütümden başka hiçbir şey almak istemiyor ben de zorlamıyorum aramızda saygı ilişkisi zayıflamasın diye, kendini yemek yemek için hazır hissetmesini bekliyorum ,kendisinin yiyebilmesi için önüne bir şeyler bırakıyorum takip ediyorum yiyor mu diye çok nadir ağzına aldığı oluyor sonra bırakıyor,durumu kontrol ediyorum böyle devam ederse doktora götürecem… İştahsızlığı çok uzun sürerse siz de muayeneye götürün isterseniz…