Merhabalar. Bebeğim 38 günlük.Emzirme meselemiz hep çok sıkıntılı emmeye başlıyor ancak 5-6 dk emiyor uyuyor göğüsümde uyandırıyorum az biraz emiyor sonra yine bir döngü totalde 1 saatte ancak 10 dk emiyor. Bende dayanamayıp sağdığım sütü biberonla veriyorm doysun diye. Ne yapacağımı şaşırdım 1 saatte 10 dk emmekle beninin doyar mı ?